قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

همه چیز

 

احساس هیچ شد ، هیچ همه چیز شد ،  عشق نیست شد ،
 نیست وارث غم ،سرور همه چیز شد
 
 عشق
درد داشت، اشک  سرازیر شد ، چشمانم چشمه ، محبت راهریز شد
 
 
خنده از سکوت ، سکوت از  فریاد لبریز شد
 
 لبها زمزمه کنان ، تکرار اینکه عشق همه جیز شد 

 

 

قلم من !

نیستی ای نازنین ،
از آن هنگام که رفتی
قلم ِ من ترانه ها را از یاد برده است.


دیگر کاغذها را با یاد عشقت نمی درد ،
چنان بد کردی ، که حتی قلم تو را از یاد نمی برَد


قلم، اشک در سینه دارد
، قلم دلی تنگ، پر از کینه دارد

قلم به یاد ِ نامه ی عشق، صدبار دیگر روی سنگ نوشت

که دیگر از یاد ببرَد، ترانه هایی را که گفتم و او ننوشت


قلم از همان روز اول سخت شد
، کاغذ از نامه ی آخرت سنگ شد .

قلم دیگر پای نوشتن ندارد ، خیلی وقت پیش قلم من بی رنگ شد.


دست به دامانت ، دیگر صدایم مکن.

خسته شدم بس که رفتی و نوشتم رهایم مکن

مینویسم، چه سخت دل سنگ گشت ،

سر تا پا خواهش که دیگر عشوه برایم مکن

به او بگویید ...

HTML clipboard

آی خبرداران از آن بی خبر

ای قاصدک های آمده از کوی او

به او برسانید خبر مرا  قبل از سحر 

بگویید ، دلش تنگ بود تا  لخظه ی آخر ، 

پسرک چشمانش به در بود تا  لحظه ی آخر

بگویید ، منتظرت بود ،

گونه هایش تر بود تا لحظه ی آخر

بگویید در غم عشقت مرد و  انتظار گریستن نداشت

خبر دهید از مرگ عشقش ،

در قلبم که امید به زیستن نداشت

دیر نکنید قاصدک ها ،

تا قبل از سحر باید به یاد اورد

کوله باری از عشق را  دوباره به این دیار آورد

بگذارید بفهمد راز عشق من  سنگ دل را

تا در نیمه شب با تمام  خاطراتش طناب دار بیاورد