قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

خیالی نیست

 محبوب ، گر مرا فراموش کردی

گر عشقت را کشتی و عشقم را خاموش کردی

خیالی نیست

گر شاخه گلی را به یادم چیدی ،

  گر در رویاهایت عشق مرا دیدی

گر من نبودم یار باوفایت ،  بدان

عاشق بودی  ، حتی  حال مرا را نپرسیدی

 

گر بودم با دیگری ، خیالی نیست

گذشتم از عشقت سرسری ، خیالی نیست

به دل گفتم که ای نازک ،  اشک بریز

که گر تو هم ز دستم بری ، بازهم خیالی نیست

 

گر من و تو خسته شویم  از ما

 گر عشقمان ماند در حسرت ذره ای وفا

خیالی نیست ، باشد تا دیگر عاشق نشویم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نقطه نویس شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:21

عجب دل گنده داری.اگر من بودم می گفتم، خیلی هم خیالی هست !
...
نقطه نویس ١٧ ساله

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:29

اومدی بشکنی بشکن
از من ساده چی مونده
قبل تو هرکی یوده
تمام تر و ژود سوزونده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:30

دله ما اونقدر پارست
موندنش مرگ دوبارست
همینی که باقی مونده
واسه دلخوشی تو بشکن
تیکه تیکه هاشو بردن
ُ‌اخرینشم تو بکن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:31

نفرتتو از یه غریبه
سره یه غریب خراب کن
خنده ی کوتاه منو بیا گریه کن عذاب کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد