قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

اشتقاق

اشتقاق


وقتی جهان

از ریشه ی جهنم
و آدم
از عدم
و سعی
از ریشه های یأس می آید ،
وقتی که یک تفاوت ساده
در حرف ،
کفتار را
به کفتر
تبدیل می کند ،
باید به بی تفاوتی واژه ها
و واژه های بی طرفی
مثل نان
دل بست
نان را
از هر طرف بخوانی
نان است ! 

                                        (قیصر امین پور)





 موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان


 این موسسه دوستای خوبم چند تا طرح داره یک طرحش که واقعا من عاشقش شدم طرح "هزارتومن" هستش . فکر نکنم ماهی هزارتومن پولی باشه که نتونیم بدیم . شاید کمک از این طریق ، تنها کاری باشه که برای اینجور بیمارا از دست ما ها بر ییاد ! خودتون سر بزنین و اگر می خواستین با تلفناش تماس بگیرین ، برخورد خیلی خوبی هم دارن . اینو گفتم چون از اطرافیانم زیاد دیدم کسایی که خیلی دوست دارن به کسی و یا به جایی کمک کنن اما به هر دلیلی نمی تونن و یا فرصت ندارن .


و نکته ی آخر دوستای گلم

از این به بعد توی قانون شکن نمی نویسم . از نوشتن توی وبلاگ خسته شدم و دوست دارم یک مدتی قلم دستم  بگیرم. اما مطمئن باشین دوستای خوبم وبلاگ هستش و منم همیشه هستم و اتفاقا بیشتروقت می کنم به دوستام سر بزنم و جوابای نظراتم و وبلاگای تمام دوستای خوبم رو حتما دنبال می کنم . می دونین وقتی فکر کردم، دیدم دل کندن از دوستان وبلاگی تقریبا برام غیر ممکنه  و این به خاطر لطف همیشگی شما دوستای خوبم بوده .

خدا هم راضیست ...

سلام دوستای نازنینم . نمی خوام گفته باشم که نمی دونم از چی بنویسم ، مشکل اینجاست اینقدر حرف برای گفتن و نوشتن دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم . نمی دونم از  عشق بگم ، از دلتنگیم بگم ، از خوبی های یک فرشته بگم ، از درد و دل های یک تنها بگم یا از آرزوهای همیشه  !

این روزا منتظر یک خبرم ، یک خبر خیلی خوب ! باور کنین نمی دونم چی می تونه باشه ولی ایمان دارم یک اتفاق ، یک خبر خوشحال کننده منتظر منه... اما الان اومدم اینجا ، بیشتر دوست دارم از دلتنگیم بنویسم . از دوری یک آشنا که رفتنش برام خیلی سخت بود .


دلم به باریکه ی اشکی

که از گونه ی مادرم می چکد

تنگ است

فرشته از نبودنت

خدا را بنده نیست.

از خوبیت ، خوب می دانم

روزی

شیطان هم، وادار به سجده می شود

و به این خاطر

خدا ، میدانم از دوری تو راضیست ...






You must be the change you wish to see in the world.