قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

بازگشت

شاید  باید یک مدت از اینجا نوشتن دور میشدم تا ارزش اینجور نوشتن رو بدونم ، نمی دونم .

چند روز پیش بود؛  اومدم اینجا و ارشیو رو شروع کردم به خوندن و چند ساعتی رو بدون اینکه متوجه گذشتنش بشم رو صرف خوندن وبلاگ ِ خودم کردم . هر خط از نوشته هام ، هر پست و هر نظری که می خوندم منو یاد یک چیزی مینداخت ، یاد یک معنی ، یاد اون حرفی که برای گفتن داشتم ... خیلی حس خوبی داشت ! بعد از خوندن شعرهام و نوشته هام بود که دوباره هوس نوشتن کردم ، نوشتن توی خونه ی خودم  .نوشتن توی قانون شکن . بعد از یک خداحافظی که برای خودم هم خیلی شیرین نبود برگشتم . امیدوارم دوستای خوبم دوباره منو بپذیرین.



نظرات 7 + ارسال نظر
الما شنبه 18 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:15

سلام اقا برگشتتون را به موطن ذهنی تبریک میگم

تفسیر قشنگیه ، موطن ذهنی رو میگم !
ممنون الما جان ، فکر کنم خودت بودی گفتی بهم که حتما بر می گردی... منم برگشتم درست حدس زدی

جوانه ی دوست داشتن یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 http://www.madlen.blogsky.com

سلام
اینجا چه خوشگل شده . مبارکه تغییر و تحولات
ایییییییییییییییول که مینویسی . خوشحالم 3>
>D:<
موفق باشی نوید جان

ممنون عزیز ، همیشه معرفت داری و میای .

اسیه یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38

چه خوب که برگشتی ...قالبت خیلی خوشگله

ممنون اسیه جان دلم برای شماها تنگ شده بود

اسیه دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:17

نوید چطوری چه عجب از این طرفا ...خوش امدی ....خدایی دلمون بهت تنگیده بودا ...!
یه زحمت برات دارم راستی داشنگاه قبول شدی ..کجا چی ...؟!
اره زحمت را می خواستم بگم البته روم نمیشه ...ولی می گم
می شه بیای تو بلاگم یه قالب خوشگل واسش درست کنی ...؟
بهم خبر بده ...! منتظرم

یه مربی هنر کودک دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:25

نوید جان
این نقاشی تو بخش درباره خیلی باحاله، مرسی.
همین. قلبا آرزو می کنم که به چیزهای خوبی تو زندگیت برسی، نمیدونم چرا اما آرزو می کنم. این نقاشی خیلی نازه.

ممنونم . چقدر شما لطف دارین کاش ادرس میزاشتین

نیما چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:13 http://real-arsenal.blogsky.com/

این عکس خودته؟
خیلی با حالی خوب شد برگشتی

ممنون نیما جان

فرخنده جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 http://daryaf.blogfa.com

سلام آقانوید چی شده دیگه به ما سرنمیزنی تواین مدت همش به یادت بودم
موفق باشی
فرخنده

فرخنده جان یک مدتی نبودم ،سعی میکنم سر بزنم از این به بعد . ممنون که هنوز به یادم بودی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد