قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

آن روز نزدیک است

نگاهی نیز در راه است . شاید هم  اتفاقی ،

شاید عشقی .  می دانم که محبتی در دامن گلها به دنبال چیده شدن است

بهتر است ، باید اینچنین اندیشید

کسی هم چنان در پاییز چشم به راه من است

میروم ،  با غرور بیشتر از قبل

از نگاه این و آن می گذرم و من ادامه می دهمم همچنان

از عشق ،  از نگاههای فریب دهنده ی  گل ها و از  دیکته ی سرنوشت فرار می کنم

با این وجود بر این باورم که

محبتی نیز در راه است ، نگاهی عاشقانه

شاید اما چشمانی برایم می گریند

و من غافل از نگاههای سوخته

و به دنبال پوچی می روم ، به دنبال انچه که نباید رفت

تا به کی  ؟ سر انجام  کسی چشمان نه تر شده ام  را خواهد دید

چشمانم از اون نمی گذرند

آنکسی که فکرم به سراغش نمی رفت

او احساسی را از بی گناهی نگاهم خواهد فهمید . . . من می دانم آن روز نزدیک است .


نظرات 2 + ارسال نظر
فرح (مامی چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:18 http://13486873.blogsky.com/

امروز را به باد نخواهم سپرد
امشب کنار پنجره بیدار میمانم تا سپیده
دانم که بامداد
امروز دیگری را با خود می آورد
تا من عاشق تر از دیروز به روی امروز لبخند بزنم
,و بانگ بر اورم که.....
به راستی طلوع عشق همیشه زیباست؛همین
ــــــــــــــــــــ
سلامم خوبی ؟
خوشحالم که بهم سر زدی و کامنتی هم گذاشتی
تا جایی که تونستم پست هاتو خوندم . یه وب پر بار داری و قابل تامل . جواب کامنتت رو هم نوشتم
خوشحال میشم همیشه باشی و باشم

امــــیر کاکا پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 http://amirlovenews.blogsky.com/

به نام یکتا افریدگار قلب و روح
سلام خدمت شما دوست عزیز امیدوارم در سایه سار خداوند بزرگ و غزت ایران زندگی خوبی داشته باشید
خیلی متشکرم که چنین انقاد سازنده ای کردید و به من تذکر دادید که این سخنان از کوروش کبیر بود نه داریوش
سپاس از همه لطفی که به بنده حقیر دارید
در ضمن این را اعتراف کنم که میان کلماتم بعضی اشتباهات املایی وجود دارد
سرعت تایپم کمی سریع است که اشتباهات املایی این است
" اس ام اس و جوک و چرت و پرت و جفنگیات "
از این کلمه های خوشم آمد ما داریم به کاربرد کلمه های عامیانه که خدا شاهد است نمی دانم از کجا وارد فرهنگ و زبان ما ایرانیان شده است شاید این کاربرد شما این بود که ادم هایی از این قبیل را جذب کنید
با تشکر و سپاس فراوان
امــــیر کاکا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد