قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

Love will tear us apart

 

 

بودیم و کسی پاس نمیداشت که
هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که
بودیم

***

U promised 2 take care of me but u hurt me,

 u promised me 2 bring me joy but u brought me tears,

u promised me your love but u gave me PAIN....

I promised u nothing but I

gave you EVERYTHING!!!!

کی میدونه ؟

دخترِک...

 جز تو که دست هات واسه من مثل وطن بود

کی می دونه که ترانه، زندگی نامه ی من بود

کی می دونه؟ کی می خونه؟ چه کسی دل می سوزونه؟

واسه این شب پره ای که، فکر پروانه شدن بود

من، مثل دفتر شعری که نخونده بسته میشه

مونده بودم توی سایه پشت این سدّ همیشه

تو به من گفتی که هستم، من حصارم رو شکستم

این نهال پیر در اومد از تو گلخونه ی شیشه

معنی معجزه بودی، توی کفران علاقه

هر نگاه ساده ی تو، واسه من یه اتفاقه

 

حالا دفترم رو پر کن از غزل های نگفته

بذار از برق نگاهت خورشید از سکه بیفته

شب من رو زیر و رو کن، به آتیش بازی ها خو کن

کاری کن که یخ نبندم تو ترانه های خفته

 روشنم کن تا بتابم رو به این شب های تیره

بذار از حنای چشمات لحظه هام رنگی بگیره

نقطه چین هارو رها کن، چشمای بسته مو واکن

بی تو یه بغض قدیمی تو حنجره ام اسیره

توی کندوی نگاهت، عسل کدوم بهشته؟

ای همیشه پا به پا و، ای همیشه نا نوشته

 یغما گلرویی

سخت شده است . . . .


سخت شده است نازنین. دیگر ترانه ها به دلم زیبا نمی ایند . ترانه ی من، بدون تو زندگی روزمره من قافیه ندارد . آری سخت شده است همچنان در انتظار ماندن !


دیگر فکرت هم التیام یاد خاطرات پوچمان نیست !


خیلی وقتها ،‌هنگام دیدن چهره ات در رویا های روزانه ، غمی سنگین به یادم می آید، دردی که هیچگاه فراموشش نخواهم کرد . غم اینکه زمانی ...


زمانی دلم به بودنت و بودن دیگری خوش بود و دل تو نیز فقط به بودنم ! و من نمی دانستم که چه اشتباهی مرتکب می شوم و چه کسی را از دست میدهم ، ولی حال می دانم که فقط کسی جای تو را می گیرد که ، رفتارش ،‌ قلبش و چشمهایش همان رفتار ،همان قلب و همان چشمهای پر از درد و نازنین تو باشد .


امید به اینکه هیچگاه نوشته هایم را نخوانی !