قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

خدا کنه همیشه دوستون داشته باشم ... !

تعداد آدمایی که تو زندگی دوسشون دارم خیلی کمن . کمتر از تعداد انگشتام . نمی دونم ... اما اینو خوب می دونم که خیلی  کسایی که فکر می کنن عاشقانه دوسشون دارم ، از دایره ی دوست داشتنم خارج شدن .

" دوست داشتن "  رو اگر درک نکینم ، خیلی واژه ی گنگی میشه ، به نظرم خیلی از مشکلها توی زندگی ما ادما از همین ندونستن و درک نکردن آب می خوره . از تعریف اشتباهی که از دوست داشتن داریم  ، نمی دونم تا حالا با خودتون بهش فکر کردین ، من خیلی به کسایی که دوسشون دارم فکر می کنم اما به خود دوست داشتن خیلی نه . درستش هم به تظرم همینه . دوست داشتن تعریف نمی خواد ،همین تعریف کردنهای ما آدماست که واژه ی به این قشنگی رو سخت می کنه .

توی این راه دوست داشتن ، متوجه خیلی چیزها شدم . اینکه گاهی اوقات چه راحت حرمت این واژه رو میزاریم کنار ،  گاهی چه راحت به کسی "دوست دارم" رو میگیم ، و گاهی چه سخت دل میکنیم . و اما مهمتر از همه  این بود که متوجه شدم نیست کسی که بیشتر از  خانوادم بتونم دوستش داشته باشم . . .

با این تفاسیر وقتی یک نفر به خانواده اضافه میشه ، چقدر قشنگ و با ارزش باید بهش نگاه کرد. یعنی یک نفر به کسایی که دوسشون داری اضافه شده ...

و این یعنی بهترین هدیه بود به من از طرف خدا .



نظرات 13 + ارسال نظر
الما جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:15

امیدوارم دوست داشتنت ته نکشه
اینجوری که وصف کردی که خیلی پیچیده است دوست داشتن ها
مبارک قالب جدید باشه
موفق باشی

ملیکا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:58 http://www.2khtarooone.blogfa.com

به به وبلاگ عالی بوووود حالا عالی به توان ۱۰ شده.......
خیلی قشنگه هم قالب هم موزیک هر دو رو دوس دارم به دل می شینه.........

تبسم یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:57

خیلیییییییییییییییی نامردی قالبتو عوض کردی شصت تا هم به روز کردی یه پخ هم به ما نکردی!!!!!!!!!
اصلا باشه دیگه مگه قرار نشده بود سر بزنی ؟تو که واقعا سرو زدی از بین رفت که دیگه سراغش نمیای دیگه!
دیدی از شدت عصبانیت چرت وپرت میگم

تبسم یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:59

قدومش مبارک
کی هست حالا؟؟؟؟؟؟

تنهاعشق(فریده) پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:35 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام
من آپم
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اسیه شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 22:43

سلام نوید دلم برات تنگ شده ای عزیز تر از جان بیا به تهرانی ها هم سری بزن ..پپوکیدیم در اینجا ...و دیگر هیچ

اجادسا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:15 http://ajadesa.blogsky.com

سلام نوید جان خوبی؟؟؟

در مورد آپت باید بگم کاملا باهات موافقم به نظر منم خانواده تنها چیزی که می تونیم بزرگترین دوست داشت رو بهش بگیم

من به روزم خوشحال میشم بیای منتظرت هستم

شاد و سبز باشی

ژیلا سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 http://3oo3e.blogsky.com/

سلام....حال شما؟
بعد از مدت ها بروز شدم....خوشحالم میکنی اگه بیای...
_____████ ____________
_____██████ ___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__██
_███_▌███___██____██_███
_███_▌█████___███__█__█
_████_▌▌___█__█_██████
__██████_████__▌_████
___█████_____████████
._=--███████████████
_=--=_-████████████
=--_=-_=-█████████

دردونه پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:49 http://live-or-dead.blogsky.com/

سلام نوید جان . خوش اومدی .

چه خوب که بازم برگشتی . فکر می کردم اگه وبلاگت رو باز کنم چیز جدیدی نبینم . انتظار نداشتم که بازم برگردی.

ولی من فکر میکنم واقعا نمیخوام دیگه چیزی داخل وبلاگم بنویسم. هر چند نوشتهای وبلاگ منم همین حسی رو که نوشته های تو بهت میده ، همون حس رو بهم میده .

دردونه کاش بودی هنوز . قول میدی وبلاگ جدید ادرست رو بیاری بدی اینجا ؟؟؟

دردونه پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:51

خیلی قشنگ از دوست داشتن گفتی ولی من در مورد دوست داشتن یه نفر تردید دارم . نمی دونم باید دوستش داشته باشم یا نه.

آخه دوست داشتن یه طرفه هم مایه دردسره. مگه نه نوید جان؟ :))

من غیر از خانواده ام ؛ دوستام رو هم خیلی دوست دارم هر چند که حق با تو هست و نمی شه اونها رو بیشتر از خانواده دوست داشت.

دردونه دوست داشتن تردید نداره ، وقتی این حرف رو میزنی یعنی دوسش نداری ، شک نکن ...
من به دوست داشتن یک طرفه اصلا اعتقاد ندارم ، یعنی نمیشه اسمشو رو دوست داشتن گذاشت.
دردونه جان دلم برای نوشته هات تنگ شده . کاش که باشی

بازم منم :) پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:53

اینم یه جمله زیبا تقدیم به شما :

مهربانیت را به دستی بسپار که می دانی با او خواهی ماند وگرنه حسرتی می گذاری بر دلی که دوستت دارد.

ممنون دردونه

رامین دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 http://www.madlen.blogsky.com

قداست دوست داشتن رو بعضی وقتها از بین میبریم . چیزهایی رو دوست داریم که نه موندگاره نه نفع طولانی ای ازش میبریم. مثل مادیات . شاید دور روز باهاشون خوش باشیم ولی وقتی نبود طرد میشیم
قشنگ بود
خوبهههه خوشحالم

شیوا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 00:51 http://shabe-man.blogsky.com

آپپپپپپپپپپپپپپپمممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد