قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

انتظار دوباره دیدنت .....

HTML clipboard

از وقتی که رفتی, نه, از وقتی که گفتی رفتی , من موندم و و انتظار دوباره دیدنت .

سخت تر از چشم دوختنم به در شاید. سردرگمی من بود و اینکه حتی نمی دونستم تو هم همین قدر که من به تو فکر میکنم به من فکر میکنی!؟ سخت بود فکر کردن به تو و انتظار دوباره دیدنت .

در واقع اینکه من تنها بودم برام سخت نبود , حتی تنهایی تو هم برام مهم نبود.دردناکترین بخش این جدایی چیزی نبود جز انتظار دوباره دیدنت .

دل زخمی من ,دل شاید شکسته ی تو یا غم دوری ما نتیجه ی این دوستی نبود .گریه های آخر شب من و خنده های شاید روزانه ی تو , خاطرات بچگانه  ی من و صداقت  تو نتیجه ی عشق من و عشق  تو,شاید, نبود .دوباره به این جمله ختم میشوم که  ته مانده ی عاشقانه ی ما  انتظار دوباره دیدنت بود .

همچنان منتظرتم و چشم به در دوختم تا روزی که به اتمام برسد انتظار ....