قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

چقدر   از خوبی ها  زود می گذریم ،  خوبی هایی که کوچکترین اونا میتونه برای یک عمر زندگی توی این دنیا بهونه  باشه . نمی دونم چرا ایتقدر واسه ما سخته یکبار هم اعتراف کنیم که خوشبختیم ... چرا همیشه توی این دنیا دنبال یک بهونه برای غم و غصه خودمون می گردیم...

عادت کردیم ، عادت کردیم که ناراضی باشیم همیشه از زمین و از زمون . از دوستمون از مادرمون از همسایه از استادمون از ... 


When I was 5 years old, my mom always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down “happy.” They told me I didn’t understand the assignment and I told them they didn’t understand life. "


خیلی خوبم ، فقط ، فقط بعضی وقتها یک غمی می پره توی دلم یک خورده غصم میگیره ... خوشحالم . خوشحالم از بودنم .

نظرات 14 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 http://www.madlen.blogsky.com

چرا همیشه توی این دنیا دنبال یک بهونه برای غم و غصه خودمون می گردیم... با چرا شروع شده / سوالایی که با چرا شروع میشه جواب قطعی نداره
-------
ناراضی بودن از استاد جزو واجباتِ :D
خوشحالم که هستی و مینویسی
موفق باشیی
راستی منو یادت هست :-s
میگن از دل برود هر آنکه از دیده رود (-B

نه رامین جان تورو همیشه یادم هست خیلی کمکم کردی ،

اسیه دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:16

سلام نوید چطوری ؟اره منم گاهی همین احساسا را دارم ....
نگفتی چی قبول شدی کجا ...؟گفته باشم ...

میام میگم اسیه جان . ممنون که هستی همیشه دلم تنگ شده بود واست

اجادسا سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:39 http://ajadesa.blogsky.com

سلام

وبلاگ ماهی سیاه کوچولو به روز شد

منتظر نظراتتون هستم

شاد و موفق و سبز باشید

با حرفات موافقم واسه من خیلی خیلی اتفاق افتاده ولی من همیشه میگذرم نمی دونم درسته یا نه شما چی میگید؟؟؟؟

زیاد ناراحت نباش این غمه واسه خیلی حا میپره فقط باید مقدار جهششو کنترل کنی تا............

زیاد حرف زدم
منتظرت هستم

داداش سجاد گل خوبی ؟ میام الان . ممنون که میشه هستی

ملیکا سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:50

سلام مثل همیشه عالی بودی..
فقط یه سوال من جواب اوون سوالتو دادم آخه یادم نیس
من آِپم بدو بیا.....

سلام عزیز ، مثل اینکه خیلی به اون قضیه فکر میکنی . خوندم ملیکا جان پستت رو

تبسم سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:01

این متنت خیلی جالب بود خوشم اومد
خوبه حالا یادت نرفته مارو کاملا من که دیگه حوصله ی به روز کردنو ندارم!!!!!!!!!!

اخی تبسم حیف وبلاگ خوبت نیست دیگه ننویسی ؟
نمیدونم چرا همه ی دوستای خوبم دارن کم کم میرین ... !

دردونه پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:22 http://live-or-dead.blogsky.com/

سلام نوید جون. مرسی که اومدی . خیلی وقت بود که یادی از ما نمی کردی!!

فعلا به فکر زدن یه وبلاگ جدید نیستم . بیشتر به فکر خوندن واسه کنکور ارشد هستم . دعا کن واسم که بتونم همه سعی خودمو بکنم و تو این راه ناامید نشم. نتیجه هر چی که باشه قبول میکنم. چون مصلحتم رو به هر چیزی ترجیح می دم!

موفق باشی دردونه ، هرجا که هستی

دردونه پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:26

راستی نوید جان من از جمله آدمهایی هستم که خیلی احساس خوشبختی می کنم. چون حتی به خاطر لحظه های خوب و اتفاقات کوچولو یی که واسم می افته هم شاد می شم و احساس خوشبختی می کنم.
چون سعی می کنم گذشته و خاطرات بد رو فراموش کنم.
و همیشه به یاد خاطره های خوب باشم و با یادآوری اونها حسابی سرحال میشم. بارها خواستم که داخل وبلاگم بنویسم که چقدر خوشبختم !!! :))

:)
از این بهتر نمیشه دردونه . منم همیشه می خواستم بنویسم و ایندفعه نوشتم !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:29

اگه بهونه ایی برای دوباره نوشتم پیدا کنم ، حتما بهت خبر می دم چون نمی خوام دوست خوبی مثل تو رو هیچ وقت فراموش کنم .

دردونه همیشخ منتظر خبرت هستم

اسیه پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:24

وای نوید چقد خوب نگفته بودی انقد مخیا ..ای کلک ...موفق باشی ...

ای بابا از دست تو اسیه . ممنونم ازت . اینجوری که فکر میکنی نیست

تنهاعشق (فریده) شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:46 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام آقا نوید ما رو از یاد بردی ها نه میای سر بزنی نه آپ می کنی خبر میدی.
ولی من با یه خبر خوب اومدم.
بیا وبم که جشن داریم.زود بیا تا دیر نشده زود زود.

تولدن مبارک باشه فریده جان . اومدم

ملیکا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:40 http://www.2khtarooone.blogfa.com

سلام دوست خوبم .کم پیدایی یه سر به من بزن خیلی وقته آپ کردم

رامین جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:49

:قلب
حال و هوات چرا یجوریه ؟ کم مینویسی ):

نه حال و هوای خوبی دارم اتفاقا شاید به خاطر همین کم می نویسم

تنها عشق (فریده) پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 23:25 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام داش نوید چه خبرا بابا چه تغییر باحالی دادی با وبلاگت. مارو غافلگیر کردیااااااااااا.
آدرس این سایت قالب وبلاگا رو به ما هم بده یه دستی به سر و گوش وبمون بکشیم خاک و خول گرفته حسابی.
بازم مرسی که بهم سرزدی گلم.

تبسم جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:55

سلام
به روز کردم
دیگه میخوام بنویسم

کار خیلی خوبی می کنی تبسم جان خوشحالم کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد