قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

بازی وبلاگی _ نوستالوژیک

دوستای گلم سلام

بازی وبلاگی نوستالوژیک*

بازی از این قراره که هر کسی که به این بازی دعوت شد، باید چند مورد از چیزایی که اونو به یاد گذشته میندازه و حالت نوستالوژیک براشون داره رو توی وبلاگش بنویسه و 5 نفر دیگه از دوستانش رو هم دعوت کنه، و اون چند نفر هم باید مطابقا یک پست برای بازی بزارن و 5 نفر دیگرو هم دعوت کنه و باز اون 5 نفر... الی آخر ...

زنده کردن یه حس قدیمیه ، زنده کردن خاطرات .


این شروع بازی ، از طرف من:


- مداد رنگی ! دست هر بچه ای وقتی مداد رنگی میبینم، یاد کودکی هام میفتم ، همیشه عاشق نقاشی بودم ولی هیچوقت مداد رنگی درست حسابی نداشتم، اون جعبه مدادرنگی فلزی ، وااای کاش نگه می داشتمش . . .

- جوجه ، خدای من که عجیب عاشق جوجه بودم، در روایات هستش ، یک بار از بس که یکیشون رو فشار دادم ، طفلی له شد،مرد !  کلا هنوزم جوجه میبینم یاد اون روزا زنده میشه.

- "پرنده های قفسی_سیاوش" و " سرت رو بزار روی شونه هام_امید " این دو ترانه منو به کودکیم می برن  که همیشه  میشستم با داداشام گوش میدادم .

- کیس کامپیوتر قدیمیمون، حس و حال روزای اولی که کامپیوتر خریده بودیم و توی بهت ویندوز اکس پی بودم که نمی تونستم روش نصب کنم .

- یاهو مسنجر خودمون ، که همش برام خاطرس !

- سریال قصه های جزیره ، فکر کنم چند سالی از بچگیم با این سریال گذشت ، سارا رو خیلی دوست داشتم.

- کارتون سیندرلا، کارتونی که فکر کنم هزار بار تماشاش کردم ،  الانم حاضرم چندباردیگه ببینمش.

- اسم "ترانه" ، هنوزم وقتی این "اسم" رو روی در و دیوار میبینم یاد یک دوست قدیمی می افتم.



بعد از نوشتن اینا و فکر کردن بهشون ، حس خیلی خوبی بهم دست داد . 5 تا از دوستام رو به این بازی دعوت میکنم، ازشون میخوام شرکت کنن ، بقیه دوستای گلم هم هرکی شرکت کرد بهم خبر بده که بیام بخونم .

و من هم ،  دردونه (برای هیچ کس) ، رامین (جوانه دوست داشتن) ، آسیه (دست نخورده) ، الما (سرسره ها) ، مردمک   رو به این بازی دعوت میکنم . بازم میگم دوستای خوبم، خوشحال میشم هرکی توی این بازی شرکت کنه .

-----------------

* اگر دقیقا معنی نوستالژی رو نمیدونین اینجا رو ببینین


نظرات 13 + ارسال نظر
الما جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:32 http://sorsoreha.blogfa.com

نوید جان ممنون بابت دعوت نامتون باشه نهایت سعیم را می کنم موفق باشید

منم از شما ممنونم که همیشه میای .

تیر جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:37 http://mylostworld.blogsky.com

نوید جان خوبه خودت منو میشناسی دعوتم نکردی ، میدونی که قبول نمیکردم چون گذشته رو سعی میکنم فراموش کنم همیشه .

درسته، البته گذشته شیرین هم میتونه باشه و همیشه تلخ نیست .

تیر جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:38

خدایا خودت میدونی که جز تو هیچکسی رو ندارم، پس مواظب خودت باش

وای چقدر قشنگه، گذاشتمش سردر وبلاگ ، البته با اجازه

اسیه جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:13

سلام ..چطوری رفیق ....باشه ...تو بلاگم نوشتم ...اپ بیا ببین

[ بدون نام ] جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:13


با سلام.
میخوام از شما دعوت تا از طریق لینکی که من به شما میدم در یک سایت تبلیغاتی بزرگ عضو بشید.
اما چرا از طریق لینکی که من به شما میدم.
اگه از طریق این لینک عضو بشید یه چیزهای کمیاب و با ارزشی به شما داده میشه.
مثل(کد هوم پیج اتوماتیک-دعوتنامه پرشین گیگ-دعوتنامه پارسا اسپیس-دعوتنامه کلوب جامعه مجازی ایرانیان و......)
و اما توضیحاتی در مورد سایت تبلیغاتی
این سایت یکی از معتبرترین سایت های جهان و ایرانه شما بعد از عضویت در سایت وارد سایت میشید و کد های تبلیغاتی گرافیکی و متنی رو از سایت دریافت میکنید و بعد اون را رو در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار میدید بعد کاربرانی که به وبسایت شما میان رو اون تبلیغات کلیک میکنند و پولش به حساب کاربری شما در سایت تبلیغاتی میره و بعد از اینکه به حد نساب رسید(۲۵۰۰۰) سایت تبلیغاتی اون رو به حساب بانکی شما واریز میکنه.هر کلیک روی تبلیغات تا ۸۰ تومان هم میرسه حالا حساب کنید روزی حداقل ۱۰ کلیک داشته باشید میشه چند بازم میگم حداقل ۱۰ تا.سعی کنید کدهای تبلیغاتی رو جایی بزارید که کاربران بیشتر روی اون کلیک کنند.
تازه این سایت امکانات دیگه ای هم داره مثل
سیستم تبادل لینک-دیکشنری آنلاین-سیستم پیام نما-فرم تماس با ما-رتبه سنج گوگل-وضعیت یاهو-چت روم-اینترنت هوشمند.
برای عضویت در این سایت به آدرس زیر برید و بعدش روی ثبت نام کلیک کن و ثبتنام کن.
http://iranclick.iranblog.com
یادت نره حتما از طریق این لینک اونایی رو که گفتم امکان پذیره.
واقعا اگه ثبتنام نکنی خیلی ضرر میکنی!
فقط در صورتی امکان داره بدونی چه ضرری کردی که ثبتنام کنی بعد خودت میفهمی اگه نمیامدی چه ضرری میکردی!
http://iranclick.iranblog.com



مدیریت سایت mdake.com جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:51

تبادل لینک با تمام ویمسترهای فارسی زبان .

مدیریت سایت mdake.com جهت تبادل لینک با تمام وبمسترهایی فارسی زبان اعلام آمادگی میکند .

جهت تبادل لینک ، با ایجاد لینک سایت mdake.com در وبلاگ خویش با عنوان " دانلود رایگان نرم افزار " و تماس با ایمیل ما نسبت به قرار گرفتن لینک خود در دایرکتوری سایت اقدام نمایید .

منتظر تماس شما هستیم .

رامین جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:27 http://www.madlen.blogsky.com

من چون تقریبا هر 5 روز یه پست میدم . تا آخر این هفته کلی فسفر میسوزونم و انجام میدم .هنوز دقیق نخوندم قواعدش رو خووووندم حتما

رامین جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:35

الان دوتاشو یادم افتاد یجوری شدم حالا تا آخر هفته

سارا شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 http://sara-r.blogsky.com

اگه شرکت نکنم ناراحت می شید؟
آخه من از گذشته بدم میاد.

دوست خوبم، به هر حال همه مشکل و مشکل داشتیم و داریم، منظور از این بازی یادآوردن لحظه های خوش بود ، نمی خواستم کسی ناراحت بشه . به هرحال من کیم که ناراحت بشم .
خوشحالم میکنی که میای .

مردمک شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 21:08 http://mardomak.blogsky.com

جالبه..سعی میکنم قانع خودمو کنم واسه ادامه بازی

دردونه سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 http://www.live-or-dead.blogsky.com

چه جالب .منم زیاد دوست ندارم به گذشته فکر کنم . آخه زیاد خرابکاری می کردم . البته شیرین هم بوده ها !

هدف بازی هم ، همین شیرینی ها بود !

رامین سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:38

من عاشق قصه های جزیره بودم مخصوصا سارا. بچگیهاشو عمه کتی. خاله اولویه! ولی تازگی ها شبکه یک نشونش میداد زیاد نچسبید. شبکه ی دو بهتر بودش . بیشتر به دل میشست

فقط سارا ، کلی عاشقش شده بودم

شیوا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 http://www.shabe-man.blogsky.com

سلام نوید جان !
بازی خیلی باحالی بود منم توی وبلاگم نوشتم
ممنون .راستی به اسم قانون شکن لینکت کردم خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم

ممنونم ازت، منم لینکت کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد