قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

یک هفته عاشقی

سلام، با آروزی شادی و لذت از تک تک لحظه های زندگی برای همه ی دوستان خوبم

در این پست ، می خوام بدونم ، درمورد " اثرات و نتیجه ی یک عشق چه زمینی و چه هرعشقی،  روی شخصیت و البته زندگی یک فرد"، ما  باهم هم عقیده ایم یا نه ،  قکر من به گونه ای همین قسمت پایانی  شعر هست. خوشحال میشم اگر همراهیم کنین.


یک هفته عاشقی

شب اول

ساده و صادق، شب ِ عاشقی
یک عمر  انتظار ،  عاشق ِ  دلدادگی
شب دوم
به لطیفی گل ِ یاس
عاشق ِ ساده  ، پر از بغض ، پر از احساس
شب سوم
همه عیش و همه شادی
شکر خدا ، هرچی خواست امشب بهش دادی
شب چهارم
آغاز ِ دربه دری ِ دقایق
انتظار و گذر ِ کُندِ عقربه ی تندِ سابق
شب پنجم
آغاز یک دلگیری ، هرچند ساده
این شب ، اوج حسودی ِ حسودان دلداده
شب ششم
اولِ دل گرفتن ،  شروع ِ نا امیدی
خسته و بی قرار ، توبه  از  سرخوردگی 
شب هفنم
مرگ عشق ، پایان سادگی
فکر  گذشته ، یک هفته عاشقی
این چند روز
همه ی احساس ِ عاشق پر پر شد
انگاریکه با پرپر شدن احساسش،
مهربون تر شد
این هفته، دلش لرزید ، بغض کرد
چشمش تر شد
دل ِ شکسته بهونه بود
عاشق ما دلش نرم تر شد
با این وجود،  زندگی اما از قبل قشنگ تر شد . . .


پی نوشت :

1- چند روز پیش آهنگ گریه احسان خواجه امیری، برای چندمین بار خیلی به دلم نشست

گریه با کیفیت خوب _ حجم 3 مگ

گریه با کیفیت پایین _ حجم 1 مگ


2- از همه ی دوستان و همراهان خوبم ممنونم که همیشه با نظرات خوب  همراهیم می کنند .


3- امروز متوجه شدم یکی از همراهان وبلاگی  _ رومینا _  به سلامتی ازدواج کردند و متاهل شدند،  با وحود اینکه احتمالا دیگه به دنیای وبلاگ و بلاگ اسکای سر نخواهند زد ، از همینجا برایش آرزوی موفقیت ، عشق ، یک زندگی زیبا و هزار هزار مرتبه خوشبختی میکنم .