قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

یادم هست ...

قبلا دلم می خواست پر در بیارم ، دلم می خواست پر در بیارم برم بالا . برم پیش خدا چهارزانو بشینم ، براش درد و دل کنم . براش از زمین بگم و زمان . از عشق بگم و از غم.

انگار نمی دونستم ، روی زمین هم میشه ، میشه اگه بخوام . میشه چهارزانو نشست کنار یک دختربچه ، میشه لبخند زد ، میشه با درد و دلاش گریه کرد و با خاطره هاش خندید  . انگار نمی دونستم روی زمین هم میشه از عشق گفت و از عشق شنید . انگار نمی دونستم ...

یک جایی،  پر از بچه هایی که در حسرت ذره ذره ی محبت من و تو هستن ، یک جایی که عشق رو گدایی نمی کنن اما خیلی بهش نیاز دارن . وای که دلم چقدر هوای اونجا رو کرده . بچه هایی که اینقدر قدرشناسن که با نگاهشون بهت خجالت میدن ، انگار که تو بزرگترین کار رو براشون انجام دادی ... وای که چقدر دوست داشتم ، چقدر دوست داشتم همه ی زندگیم رو اونجا باشم ، آخ که کاش می شد !


http://inlinethumb53.webshots.com/30964/2429765220102489664S600x600Q85.jpg


این چند روز ، به اندازه ی همه ی عمرم خوشحال بودم و بهترین روزایی که تصورش رو میکردم ، یکی یکی باهاشون روبرو شدم . برای یاداوری به خودم مینویسم ... توی اینطور خوشی ها ، خوب نیست خیلی جیزها رو فراموش کنم،  دوباره زمزمه می کنم ، توی اینطور خوشی ها خوب نیست ، خیلی چیزها رو فراموش کنم ...


پ. ن : الان خیلی اتفاقی متوجه شدم هفته ی پیش وبلاگم دو ساله شده بود و طفلی حتی صاحبش روز تولدش رو نمی دونست !


نظرات 24 + ارسال نظر
سیب آبی سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:25

سلام نوید جاااااااااااااااااااان.....
هورا چه خوبه که به موقع اومدم نظر دادم...
ممنون که بهم سر میزنی...
من عاشق بچه هام...واسه ی همین هر جا که میرم به بزرگا فقط احترام میذارم و با بچه ها رفیق میشم...همیشه هم مسخره میشم اما اهمین به حرف دیگران نمیدم...چون میدونم دوستی با بچه ها خیلی آرامش داره...چون میدونم هیچ کدومشون قصد و قرضی از دوستی با من ندارن...چون...
خوشحال شدم که آپ کردی

اینو خوب اومدی دوست خوبم ، نباید اهمیتی به حرف دیگران داد .
می دونی بچه ها خیلی خیلی صافتر و بهترن حتی از چیزی که تو گفتی .

رومینا سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:44 http://black-love.blogsky.com/

سلام نوید جان
آخه ی
الهی بگردم
تولد دو سالگیه قانون شکن کوچولو رو تبریک میگم
امیدوارم که صد ساله بشه

داداشی من اپم
اگه دوست داشتی بیا

خوشحال میشم

راستی
امیدوارم یک روزی به همون جایی که دوست داری برسی
از ته دلم برات ارزوی خوشبختی میکنم

مرسی رومینا جان

اسیه سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:45

اه چه بد تولدش مبارک ...!
سرت شلوغه ها ...کلی هیجان زده ای انتخاب رشته کردی اقای دانشجو ...!

دیگه چکار کنیم اسیه جان سر ادم شلوغ میشه گاهی اوقات

الما سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:41

ای بابی بدجنس ادم روز تولد بچه اش و یادش میره واقا که .
خدا را شکر که این چند وقته بهت خوش گذشته . از طرف منم کلی خوش می گذروندی

رامین چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:40 http://www.madlen.blogsky.com

سلام
چیه همه وبلاگشون رو خوشگل کردن :دی
قشنگ شده دوست من
یاد ایین افتادم
امشب میخوام دعا کنم . خدا تورو صدا کنم
گریه کنم . داد بزنم فقط تو رو صدا کنم
تفلد وبلاگت هم مبارک باشه.
تولد بدون شیرنی و کیک و شمع و مهمون ): ایشال که جبران میکنی

رامین جان کجا بودی ، بالاخره اومدی منتظرت بودم .

رامین چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:42

چیه قشنگ شده دوست دارم همین جا باشم
اِاِاِ D:
موفق باشی

تنهاعشق چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:10 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام آق نوید خوبی؟
بابا بی وفا شدی دیگه به ما سری نمی زنی.بیای خوشحال میشماااااااااا.
رلستی مطلبتم خوب بود.دمت گرم.
منتظر حضور باشکوهت هستم بای بای.

ممنون دوست خوبم ، میام الان .

تبسم چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:21

ا مبارکه پس کو شیرینی؟

اگه خدا بخواد سال دیگه ! امسال دیر شد

ملیکا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 http://www.2khtarooone.blogfa.com

سلام اومدم بگم من آژیدم یه داستان جدید نوشتم خودم که خوشم اومد بقیه رو نمی دونم وقت داشتی یه سری بهم بزن ممنون
تا بعد بای راستی عیدت هم مبارک منم دعا کن

چشم ملیکا جان حتما

تنهاعشق پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:30 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام من آپم پیشم بیااااااااااااااید

الما پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:39

لباس جدید وبلاگتون مبارک

لباس جدید ؟ الما جان چند وقتی هست لباسش اینجوریه . به هرحال ممنون

دردونه پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:29 http://live-or-dead.blogsky.com

سلام . خوبی؟ فکر کردم توی تنهایی غرق شدی که دیگه خبری ازت نیست!!! :))

وا من که دیروز به وبلاگت سر زدم ولی آپ نبود!!!‌شایدم اشتباه میکنم.

رفته بودی پرورشگاه؟ بهزیستی؟ :دی

با دو هفته تاخیر تولد وبلاگتو تبریک می گم. ولی من تولد وبلاگمو فراموش نمی کنم. اخه یه روز بعد از تولد خودمه ! :دی

وبلاگ من هنوز یه ساله هم نشده چه برسه به دوساله!!! :) مهرماه یک ساله میشه . شاید واسش یه جشن بگیرم . حتما تو رو هم دعوت می کنم .

اوه چقدر حرف زدم . ببخشید . خوش باشی . راستی عیدت مبارک . بای

دردونه جان ممنونم ،
میام الان وبلاگت نشون بدم بهت زیاد حرف زدن یعنی چی . تو هم همینطور خوش باشی و عیدت مبارک.

الهام جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:11 http://333ava.blogfa.com

جالب بود...

خانمی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:40 http://sshh.blogsky.com

سلام!

شما تولدت وبلاگتون رو دیر یادتون اومد

منم دیر به این جا رسیدم فکر کنم این تبریک من به تولد سال بعدش برسه...

تولد وبلاگتون (پیشاپیش :) ) مبارک!

..........................................................

میدونید هرکس میتونه خدا رو حس کنه

ولی من هی میترسم هی ازش میخوام خودش رو به من نشون بده

یه کاری کنه من احساسش کنم همیشه هم میتونم حسش کنم ولی

مدام ازش این کارو میخوام میترسم خسته شه!

ولی کاشکه میشد من خودم رو بهش نشون میدادم نمیدونم فکر کنم این برای من بهتر باشه

ولی خوب این برمیگرده به همون توقع دیگه منم توقعم از خدا اینه که هی خودش رو به من یاد آوری کنه :) (و باید بگم چه اشتباه) ...

...........................................................

خیلی خوبه که این قدر خوبی های زمین رو کشف کردید این جوری زندگی راحت تر و زیبا تره...

منم یه آخ که کاش میشد بگم؟
آخ که کاش میشد من یه بار فقط فقط یه بار زود زود برم اونجا

... آخ که کاش میشد...

..............................................

البته این زمزمه نباید اونقدر بلند باشه که همه چیز رو خراب کنه

ممنون از حضورتون:)

اول بابت پیشاپیش تبریک گفتن ممنون »))
رسیدن به "کاشی" که گفتی خیلی اسونه دوست خوبم کافیه بخوای .

تبسم دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:02

سلام کم پیدا بودی چه خبر چرا به روز نمیکنی مگه قرار نشد از خوبی ها بنویسی؟ ( کی گفته که قرار شده؟ یه چیزی گفتم!)

چرا قرار شد تبسم جان ...

joker021 سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:55 http://www.joker021.blogfa.com

آ



آ




آ




آ



آ



آ




آپ شدم





بیا منتظر میمونم




میدونم میای چون میشناسمت




به امید سلامی دوباره

[بوسه][قلب][بوسه][قلب][بوسه][قلب]


یادم رفت سلام کنم



سسسسسسسسسسسسسلللللللللللاااااااااااااااااامممممممممممم

چشم

اجادسا سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 http://ajadesa.blogsky.com

سلام داداش نوید گل خوبی نیستی داداشی کم پیدایی؟؟؟
خوشحالم که خوشحالی

تولد وبلاگتم مبارک هر چند دیر

وبلاگ ماهی سیاه کوچولو به روز شد خوشحال میشم بیای و نظر بدی

مواظب خودت باش


موفق و سبز و شاد باشی

مرسی سجاد جان . الان میام حتما

نوید _ خودم سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:09

دوستای خوبم نظرایی که یک درصد می دم شاید خصوصیتر باشن و نخواین همه ببینن رو طبیعتا تایید نمی کنم و جوابشون رو توی وبتون می دم . نوید

الما سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:30

سلام اقای نوید خان
یه بازی از شما دعوت به عمل اورده ام
اگر دوست داشتید خوشحال می شوم شرکت کنید
با تشکر ازخودم

الما جان من میمیرم واسه بازی . ممنون الان میام ببینم چیه امیدوارم سخت نباشه !

نقط‌ه‌نویس چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 http://noghtenevis.blogspot.com/

این‌جایی که میگی کجاس دقیقن؟ ی حدس‌هایی می‌زنم البته.
تولدش مبارک!

سلام دوست قدیمی ، فکر کنم درست حدس زدی ... ! بابت تبریک ممنون

ملیکا چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:23 http://www.2khtarooone.blogfa.com

سلام.خوبی؟ممنون که اومدی می دونی اون جمله آخریه که نوشته بودی خیلی باحال بود کلی بهش فکر کردم و به نتیجه هایی هم رسیدم.
می دونی من فکر کنم تو بتونی مشاور خوبی بشی.....
خب فعلا
می رم ولی برمی گردم

امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم

رامین چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:57

دلم تنگ شده

منم !

اسیه چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:27

سلام چطوری رفیق ؟
دلم برات تنگیده ها

این روزا مثل اینکه دل خیبلی ها تنگه ...

ملیکا جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 http://2khtarooone.blogfa.com

bebakhshid nazar akhary ro nakhoonde boodam .alan khooondamesh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد