قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

دلم میگیره ، منم آدمم ...

HTML clipboard

حس خیلی بدی داره وقتی که با یک لبخند کوچیک  ،یک دل آسمونی رو میشکونیم ... حس خیلی بدی داره وقتی با یک نگاه ؛ یک زندگی  رو ویرون کنیم ... حس خیلی بدی داره وقتی با چند کلمه وجود یک آدم رو نابود کنیم ... 

چند وقتی هست با این مسائل خیلی مواجه میشم ، بیشتر از اونی که فکرش رو میکنین ، یکیش رو دوست دارم بیام اینجا بگم . توی کتابخونه که با چند تا از دوستام میریم ، یکی هست که اخلاقش با بقیه فرق میکنه ، یکی هست ظاهرش با ما فرق میکنه ، یکی هست راه رفتنش با ما پسرا فرق میکنه ... پسری که هردفعه میبینمش اوج ناراحتی رو می تونم از ذهنش بخونم . اوج دل شکستن رو ،  وقتی می بینه همه یک جور دیگه بهش نگاه میکنن وقتی میبینه همه با تحقیر و با تاسف بهش نگاه می کنن . وقتی میبینه حتی با یک کلمه صحبت کردن بلندش همه بهش میخندن ... چقدر سخته   از خودم و پسرایی مثل خودم بدم اومد ... حالا هر مشکلی که باشه ، وقتی من و امثال من بدونیم که این مشکل دست خود آدم نیست ، این ظاهر دست من و تو نیست ، این اخلاق دست من و تو نیست ، هیچ وقت این کار رو نمیکردیم . پسری که می گفتم دو جنسه هست ... خیلی بهش فکر کردم ، یعنی تقصیر اون چی بوده که اینجوری به دنیا اومده ... ؟ نمی دونم هنوز توی این قضایا نتونستم با خودم و البته خدا کنار بیام... !


این کوزه چو من عاشق زاری بوده است
در بند سر زلف نگاری بوده است
این دسته که در گردن او می‌بینی
دستی است که بر گردن یاری بوده است


پ.ن : رومینا هم خوب شد ، به مهربونی خدا شک نداشتم !

 

 



نظرات 34 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:56 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

ای بابا

فرخنده یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:06 http://m-f.blogsky.com

من قربون دل شما بشم که میگیره
سلام
واقعا شرمنده قول میدم به همین زودی ها میام قول

قربونت فرخنده

خواهش میکنم مرسی نمی خواد قربون دل من بشی ارزش قربون شدن نداره ، ممنونم از لطفت که میای هرازچندگاهی

ناشناس دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:18

سلام
نوشته تون خوب بود ای کاش ادمها به عواقبش هم نگاه می کردن به خدای بالای سرشون نگاه می کردن اما ................

خیلی دلم گرفت



موفق باشی

سلام ، چرا ناشناس ، اینجوری که نمیشه ! ممنونم از اینکه میای

asiyeh دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 18:40 http://satorn

این مسئله هنوز درست برای ما جا نیفتاده که کسی که شل و کور چفتو کر دست خودش نیست ان هم دوست داشته مثه بقیه باشه و دوست نداره زیر نگاههای تحقیر امیز دیگران راه بره ...........
خدارا شکر که رومینا خوف شد
اپ کردم

سلام عاصی همینو می خواستم بگم!

ناشناس سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:10

دنیا همیشه این چنین بوده اقا نوید

غم حسرت عشق

اما امیدوارم وقتی ادمها با انها رو به رو می شوند بدونن چکار کنن

موفق باشییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بیا و بچه ی خوبی بشو اسمت رو بنویس، تا کی می خوای ناشناس باشی ، ای خداااااااا

mar2mak سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:39


منم"هنوز توی این قضایا نتونستم با خودم و البته
خدا کنار بیام... !
میخوام بگم مطمئنم خدا هواشونو داره..ولی
مثالای نقض زیادی تو ذهنم صف می بنده!
--خوشحالم بالاخره کسی که مدت ها همه واسش دعا میکردن خوب شده.

خدا هواشونو داره ... ولی ... نی دونم منم سرم در نمیاد

تنها عشق(فریده) سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:18 http://sezavaree-eshgh

****من آپم****

____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x

(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرتونم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)

asiyeh سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:33 http://satorn

اسممو چرا با ع نوشتی

ایییییی راست میگی اشکال نداره بزار باشه قشنگه

تبسم سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:23

سلام پس الان کجام اومدم دیگه
خداروشکر که رومینا هم بهتر شد

ن سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 21:43

....

اجادسا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 http://ajadesa.blogsky.com

سلام خوبی نوید جان

شنیدم کنکور داری دعا میکنم که موفق بشی انشاا... که بتونی رتبه خوبی بیاری این مرحله از زندگی شاید یه مقدار دلهره آور باشه ولی میگذره منم ۱ مرداد کنکور دارم توهم واسه من دعا کن

موفق و سبز باشی

سارا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 http://sara-r.blogsky.com

سلام. ممنون که اومدید.
آدم ی لحظه که خودشو میذاره جای اینجور افراد واقعا داغون میشه. ماها که ظاهرمون سالمه وقتی کسی بهمون بخنده تا چند روز غصه میخوریم چه برسه به اینجور آدما که دلشون نازکتر و شکستنی تره.

چکار میشه کرد ، منم چند روز تو فکر همین بودم اما فایده ای نداره ... آدما مواظب همه چی هستن غیر شکستن دل بقیه . مرسی از اومدنت و نظرت خوشحالم کردی

سبله چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری لینکت کردم.یه سر به من بزن.

ممنون از لینک کردنت ، وبلاگت چقدر اسمش با نمکه ( خر صورتی) خوشم اومد :))
راستی منم لینکت کردم

ناشناس چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:43



در زندگی سه چیز آموختم




از عشق

رسوایی

از دوست

بی وفایی

از شب

تنهایی

از عشق بی وفایی
از دوست تنهایی
از شب رسوایی
من اینو بیشتر دوست دارم !

زهرا چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:09 http://www.zistshenasi-aghili.blogfa.com

سلام
جالب بود
دوست داشتی پیش منم بیا
بای

سلام میام ، .... بعد از اینکه جمعه ـکنکور_ تموم بشه ، به همه دوستام سر میزینم . ممنونم از اومدنت

الهام چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:24 http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام
این جور ادما هم دل دارن هم شعور دارن هم احساس اگه دیگران با اون فرد به صورت تحقیر امیز بر خورد می کنن شما مثل اونا نباشین.به قول دوستان این جور ادما برای خودشون هم خدایی دارند.
موفق و پیروز باشید منتظر حضور گرمتون هستم.

ممنونم از حضورت و نظرت . درست میگی الهام جان.

دردونه چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 23:31 http://live-or-dead.blogsky.com

طفلکی پسره ! دیگه بهش نخندیا! ولی خب واقعا دست خودمون نیست . این چیزا رو که می بینیم واسمون خنده داره!

دردونه جان حرفم این بود که اصلا این قضایا خنده هم نداره نمی دونم، خیلی غم انگیزتر از اینه که ادم بهش بخنده اما ...

ناشناس پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:15

سلام

امیدوارم هر چه صلاحت هست همون بشه

زندگی اب روانی است روان می گذرد

هر چه تقدیر توست همان می گذرد

ممنونم ازت ناشناس ، منم امیدوارم ، شعر قشنگی بود

ناشناس پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:35

سلام


خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



دلم گرفته از این زمونهههههههههههههههههههههههههههه

منم

رومینا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:13 http://black-love.blogsky.com/

سلام عزیزم
آپم
خوشحال میشم بیای
زود بیا
منتظرم

دوستدار شما
رومینا

سیب آبی پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:09 http://blue-apple.blogsky.com/

سلام دوست من ببخشید که من دیر به دیر میام اخه گفتم که خونه سیس ندارم.
ممنون که تولدم رو با آرزوهای قشنگ قشنگ تبریک گفتی میسی میسی میسی...

ضمناْ اگه بدونی چیا من کشیدم......سیگاری نیستما...نفس می کشم...زجر می کشم...
قراره بگم تو وبم اما یادم میره...
حالا که حسش نیست آپ کنم.هنوز کامل هدیه هامو نگرفتم که بهتون نشون بدم ببینید که من چقدر خاطر خواه داره

ایول خاطرخواه ، ایول حوصله ، راستی کاری نداره ها کاره 10 دقیقست یک آپ بزاری

سیب آبی پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 20:13 http://blue-apple.blogsky.com/

راستی نوییییییییییییییییییییید تو همش غر میزنی...من کلا دیر به دیر می آپم تو چقدر حولی
ضمنا من تا حالا دوجنسه ندیدم...مگه چه جوری راه میره؟؟؟من دو جنسه های اخلاقی دیدم فقط...تا حالا ندیدم کسی از نظر فیزیکی مشکل داشته باشه...فقط یا اخلاقشون فوق العاده دخترونه یا پسرونه بوده...البته من اخلاق پسرونه دارما...اما دلیل داره...اونم مال اینه که بچگیم با پسرا هم بازی بودم هنوزم شیطونی هام پسرونس بدمم نمیاد تیپ پسرونه بزنم...اخه با بابام هم خیلی می تابم...

بععععلهههه تازگی ها غرغرو شدم
راستی ، دوجنسه داریم تا دوجنسه ولی خوب دوست خوبم اصلا بحث سر یک جنسه و دو جنسه نیست. امیدوارم ببینی فقط وقتی دیدی بهش نخندی چون دیدم که خیلی ناراحت میشن

ژیلا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 http://www.3oo3e.blogsky.com/

سلام نوید جون غر غروووو....
آپ خیلی خیلی خیلی قشنگیه....
مرسی بهم سر زدی...
. . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*

چی کار شده امروز همه بهم میگن غرغرو :))

دردونه شنبه 6 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:52 http://live-or-dead.blogsky.com

نه بابا . تو خیلی آروم و مهربون هستی . اصلا بهت نمیاد غر غرو باشی .

تازه مگه چی گفتی که بهت می گن غرغرو؟

نمی دونم والا حتما غر زدم دردونه جان که بهم میگن غرغرو دیگه

asi یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 16:39

ان پستو پاک کردم نظرتم رفت ببخشید یه بار دیگه بیا

ok

رامین یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 17:05 http://madlen.blogsky.com

سلام دوستی . کلی وقته همدیگرو ندیدیم چه خبر ها .همه چی بر وفق مراد هست؟ منم که امتحانات رو تقریبا یه ماه فرستادن اونور تر ! هی الان احساس فراغت دارم میکنم
همین
آدمها موجوداتی هستن ظالم. به هم ظلم میکنن و توقع بخشش از خدا رو دارن :(
هر چی درباره ی دوستت فکر میکنی رو بریز دور و فکر کن یه دوست تازه ای رو میخواهی قبول کنی
اینجوری برو جلو و موفق میشی
دنیا محل گذره
قربانت

اییییییی سلام خوبی ، بالاخره اومدی خوشحالم کردیی ، امیدوارم امتحانا رو خوب دادع باشی ...
دنیا محل گذره
ممنون از اینکه میای رامین جان

رامین دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:51

میگم که امتحانا یه نموره اونور تر رفته . من تا 14 مرداد امتحان دارم . فکر کن!!! دقیقا نصف تابستونم پر
بذار امتحانام تموم بشه اینترنت رو میترکونم
موفق باشی دوستم

الما دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:06

خوشحالم کردی خیلی نوید جون ،
در مورد متنتونم حالم از همه ی ادم هایی که دیگران مسخره می کنند به هم میخ وره
یه بار زندگی نامه ی یکیشون را خوندم با همکلاسیش ازدواج کرده بود یعنی تا دبیرستان که با دوست صمیمیش بوده هنوز خودشم درست نمی دونسته که دختره یا ژسر و بعد از فهمیدن تصمیمی میگیرند با هم ازدواج کنند
خیلی زندگی سختیه

خواهش میکنم الما جان ، من یک دنیا خوشحال شدم که دوباره برگشتی و خداحافظیت همیشگی نبود.

ناشناس دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:11

سلام

باز من تنهایم


باز من غمگینم


باز من سرگردان


از خودم میپرسم:


به که دل باید بست؟


به کجا باید رفت؟


به که باید پیوست؟


به امینی که امانت خوار است؟


یا به افسانه ی دوست؟


......... گریه ام میگیرد..........



از این دنیا فراموش شدگان بیزارم

دوست ناشناسم ممنونم ازت ، چقدر غمگین ، آدم دلش میگیره

الهام دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 14:53 http://333ava.blogfa.com

سلام

همه ی عالم وآدم فهمیدن که وب من به مشکل بر

خورده فقط مونده بود تو بفهمی ...

فعلا که نه کلمه ی عبورم رو قبول می کنه ونه


سوال امنیتی مو.

اما یه وبلاگ جدید دیشب ساختم.حتما سر بزن.

منتظرم

بای

سلام ، چه بد ، من نمی دونستم ببخشید . الان میااااااااام

ناشناس سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:10

ترانه های زخمی

تا سکوت عشق

خستم

از بلند آشنایی

تا سقوط عشق

خستم





خسته ام از واژه ی عشق ُ

جمله ی دوستت دارم

خسته ام از بی همزبان مردن

در این شهر پر از آدم



خسته ام از دیوارهای این شهر خاطره خواندن

خسته از این سال های بی خاطره ماندن

خسته از تردید و باور

خسته از سنگ و بلور

خسته ام از زیر پای سایه ها مردن

خسته ام از تیغ نور

ناشناس سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 13:14

شده یه چیزی تو دلت سنگینی کنه....؟؟؟خیلی سخته ادم کسی رو نداشته باشه...


دلش لک بزنه که با یکی درد دل کنه ولی هیچکی نباشه...


نتونه به هیچکی اعتماد کنه هر چی سبک سنگین کنه تا دردش رو به یکی بگه ...


نتونه اخرش برسه به یه بن بست ...


تک وتنها با یه دلی که هی وسوسش می کنه اونو خالی کنه ...


اما راهی رو نمی بینه سرش روکه بالا می کنه اسمون رو می بینه به اون هم نمی تونه بگه...


خیری از اسمون هم ندیده


مگه چند بار اشک های شبونش رو پاک کرده...؟!



بهش محل هم نداده تا رفته گریه کنه زود تر از اون بساط گریه اش رو پهن کرده تا کم نیاره ...



خیلی سخته ادم خودش به تنهایی خو کنه اما دلی داشته باشه که مدام از تنهایی بناله...



خیلی سخته ادم ندونه کدوم طرفیه؟!



خیلی سخته ادم احساس کنه خدا انو از بنده هایش جدا کرده ...



خیلی سخته ندونی وقتی داری با خدا درددل می کنی داره به حرفات گوش می ده یا ...



پرده ی گناهات انقدر ضخیم شده که صدات به خدا نمی رسه.... ؟!



دنیای فراموش شدگان

الهام چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 19:51 http://333ava.blogfa.com

سلام

چون تازه وبم رو درست کردم و مطالب زیادی

نذاشتم ،قابل ندونستی بیای؟

الهام پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 http://333ava.blogfa.com

سلام

خیلی خوشحال شدم که افتخاردادی و بهم سر زدی



ولی من که می دونستم تو از اون آدمایی نیستی

که بی محلی بکنی و سر نزنی و به خاطر تاخیرت خیلی ناراحت شدم.


امیدوارم دفعه ی بعد که اومدی وبمو وبمو پرتر

کرده باشم.


متشکرم

فعلا بای....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد