قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

پنجره

مادرم پنجره را دوست نداشت...
با وجودی که بهار
از همین پنجره می‌آمد و
مهمان دل ما می‌شد

مادرم پنجره را دوست نداشت...
با وجودی که همین پنجره بود
که به ما مژده باز آمدن چلچله ها را می‌داد

مادرم می‌ترسید...
مادرم می‌ترسید..
که لحاف نیمه شب
از روی خواهر کوچک من پس برود

یا که وقتی باران می‌بارد
گوشه قالی ما تر بشود

هر زمستان سرما
روی پیشانی مادر
خطی از غم می‌کاشت
پنجره شیشه نداشت

پنجره شیشه نداشت.. .


(مریم السادات امینی)



نظرات 34 + ارسال نظر
رامین جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 http://j2009.blogsky.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری
به وبلاگ منم سر بزن
فقط نظر یادت نره
اگه موافق تبادل لینک هستی
منو به نام ۩۞۩ عکسایی که تا حالا ندیدی ۩۞۩
لینک کن
بعد خبرشو بده من با چه اسمی لینکت کنم

؟!

خانمی جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:15 http://sshh.blogsky.com

سلام!
چه بازی باحالیه!خیلی دوست دارم بیام بازی!شایدم اومدم...
چقدر خوب و به موقع نتیجه گرفته بودید!
شاید اگه من بودم از این که لباس نو رو نپوشیدم پشیمون میشدم!شاید هم نه!
درسته هیچ کس نمیتونه مثل کس دیگه باشه!

یه جا شنیدم میگفت:تنها اشتراک همه ی انسان ها متفاوت بودنشان هست!

من آپم خوشحال میشم سر بزنید

تنها اشتراک همه ی انسان ها متفاوت بودنشان هست!
با این خیلی موافقم . ممنون که میای .
منم الان میام

اسیه جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:17 http://ساتورن

قشنگ بود چقد مرسی امدی و بهم ان شعر را گفتی خوشحال شدم ...انتخاب رشته کردی ؟

سلام اسیه جان بععععععله استرس دارم بزار نتایجش بیاد !

اسیه جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:23

چهارده سال قبل را نوشتم ...مرسی که منو یاده ان موقع انداختی

خواهش می کنم اسیه جان ، میام بخونم

تبسم جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:31

تند تند به روز میکنی خبر نمیدی؟
خیلی قشنگ بود هم این مطلب هم خاطرت بازی جالبیه ولی من حوصلشو ندارم وگرنه دوست داشتم شرکت کنم

تبسم جان دوست خوبم ببخشید هنوز عادت نکردم موقع اپ کردن بقیه رو دعوت کنم !

ملیکا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:23 http://www.2khtarooone.blogfa.com

سلام.من بد قول نیستم اما حالم خیلی بد....
بدجوری مریض شدم.....
البته زود خوب می شم اما شاید یه کمی دیر کنم....
اومدم بگم نگی بدقول بود...
راستی من آپم........

دردونه سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:20

بازم سلام . راستی این شعر پنجره خیلی بامزه بود آخه اولش با خودم گفتم یعنی چی؟ مگه میشه یه نفر از پنجره خوشش نیاد ، بعد یادم اومد که مامان خودم هم خیلی روی این قضیه حساسه ! دوست نداره پنجره باز باشه و گرد و خاک روی وسایل خونه بشینه ! یا خدای ناکرده آب بارون روی فرش بریزه ! :))

شاید چون طفلکی ها خیلی واسه تمیز کردن خونه زحمت می کشن و خیلی بیشتر از ما قدر وسایل خونه رو می دونن! شاید !

ملیکا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 http://www.2khtarooone.blogfa.com

.•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.
*•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.
*•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.
*•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.
ღღ ღღ آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم دوباره گل نازم ღღ ღღ
.•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.
*•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.
*•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.
*•. .•*..*•. .•*.*•. *•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.

تنهاعشق سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام نوید عزیز خوبی گلم؟
واقعا که با سلیقه ای.این آپت خیلی خیلی قشنگ بود.
راستی دستت درد نکنه بهم سر زدی واقعا خوشحال شدم.
منتظر حضور بعدی تو دوست مهربان هستم.

ملیکا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 http://www.2khtarooone.blogfa.com

سلام. کم پیدایی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!باشه اکشال نداره حتما سرت شلوغه فقط امیدوارم حالت خوب باشه

تبسم چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:03

منظور من این نبود که هی هی خبرم کنی
آقا حوصلم سر رفت !

ملیکا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:05 http://www.2khtarooone.blogfa.com

سلام.داری نگرانم می کنی.......
کجاییی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا نوییییییییییییییییییییییییییید

دردونه پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:19

سلام نوید جان . نیستی؟!

شاید رفتی مسافرت . شایدم مثل من می خوای یه مدت بی خیال اینترنت بشی!

نمی دونم ! در هر حال هر جا هستی امیدوارم خوش باشی!

نوید _ خودم پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:28

دوستای خوبم نظرای خصوصی رو توی وبلاگتون جواب می دم و اینجا ثبت نمی کنم .
چند مدتی هم نبودم ، سعی میکنم به تک تک دوستان سر بزنم .

الما شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:23

چه شعر جالبی بود ادم وبه فکر می نداخت به اینکه چقدر ما ادم ها ...

آره الما جان منم یاد خیلی از چیزها انداخت ، چقدر خوبه همه عمیق تر به شعر نگاه کنن تا همون کلمه های ظاهریش ...

رامین یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 16:23 http://www.madlen.blogsky.com

شعر قشنگی بود ):

درست میگی رامین جان قشنگ بود ، راستی سلام چه عجب

تنهاعشق دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 15:26 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام
کجایی پسر؟
سزاوار عشق منتظرته ها.
قربانت(فریده)

فریده جان من هستم ، اومدم

اسیه دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:44

سلام خوبی ؟
مرسی که امدی ...و راهنماییم کردی ...

خواهش اسیه جان

سجاد ام ال بی کی سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 http://MLBK.33ir.com

سلام... خسته نباشید... وبلاگ خوبی دارید... من سجاد هستم... اگه با تبادل لینک موافقید من را با نام سجاد ام ال بی کی لینک کنید و خبر بدهید تا شما را با چه نامی لینک کنم.... ممنون سجاد

ملیکا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 http://www.2khtarooone.blogfa.com


........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
بدو بیا آّّپم.منتظرتم زود بیای

تبسم چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:23

ای بابا آقا نوید هنوز هم به روز نیست
مرسی که اومدی فک کردم یادت رفته مارو

اجادسا چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 17:53 http://ajadesa.blogsky.com

سلام نوید جان خوبی داداشی کجایی عزیزم نیستی

شعر قشنگی بود دستت درست خسلی زیبا بود

ماهی سیاه کوچولو هم توسط مونا به روزه منتظرت هستم بیا یه مقدار از خودت بگو بینم کجایی چی کار میکنی که نیستی


موفق باشی و سبز و البته شاد

ممنونم ازت داداش سجاد هیچ وقت مارو فراموش نمی کنی

Sibe.abi پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:35

Salaaaaaaam dadash naviiiiid:-D

Sibe AB پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:39

Eeeee nazara miad.akhe ba gushiam.
Hes mikonam qarare ashnatar sham bat,engar unike fekr mikonami,khoda nakone un bashi,na,asan bet nemiad.
Esme dadashet nima nist?:-S

الان میام .

Sibe AB پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:44

RasT shere qashangi bud.
Heh.6 salegitam ojube buD:-D:-P.
Man jaye to budam ye lagad mizadam tu pash pesareye por ru:-D
Ama khosh be halet.cheqadr zud be in natije resiD,man kheili zajr keshidam zarar dadam ta besh residam:-(

دختری با دامن حریر پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 http://www.patty.blogsky.com

سلام!وبلاگتون خیلی جالبه! یکی از دوستام آدرستون رو داده.آخه یه مطلب دارم تو وبلاگم راجع به قانون! اونم اومد و گفت که من یه قانون شکن میشناسم.البته قانون من در رابطه با عشقه!!!
شما چه قانونی رو شکوندی؟!
خوشحال میشم که به منم سری بزنید...!
ممنونم.

حتما دوست عزیز . از اون دوست هم ممنونم

kami پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:32 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام نوید جون خیلی وقته بهت سرر نمیزنم
آقا مامانه راست میگه از پنجره که شیشه نداره باس ترسید
حالا بارون برف و میشه کاریش کرد اگه دزد بیاد چه باس کرد
وحید جان پست جدید گذاشتم به ما افتخار بده
راستی قالب بلاگت جالبه
یا حق

کامی چان سلام دوست قدیمی سلام خوبی
وای امیدوارم سربازی زودتر تموم بشه بیای دوباره اینجا من هررروز بهت سر بزنم . . . الان میام

دردونه جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:03

سلام سلام . خوبی خوشی آقا نود . ان شالله اگه نمیای داخل اینترنت به این دلیل باشه که حسابی داره بهت خوش می گذره و روزگار به کامت هست .

خوش بگذره بهت .

مرسی که به فکرم هستی دردونه جان . همه چیز حوبه به جز یک چیز که بهت گفتم !

دختری با دامن حریر جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 http://www.patty.blogsky.com

سلام.مرسی که بهم سر زدید!!!پس شما هم یه قانون شکنی؟!منم یه قانون شکن نامرد میشناسم...!خیلی خوبه که اسم وبلاگتون رو گذاشتین تا همیشه جلوی چشمتون باشه!راستی٬عذاب وجدان ندارید؟!
تبریک میگم که دارید عضو کسانی میشد که قوانین رو رعایت می کنن!
مگه داستان بدی بود؟! آره.تلخ تموم شد!!! فقط منظورم این بود که آخر سر دختره به پسره نگفت که دوستش داره!!! مثل خیلی های دیگه!
بازم پیشم بیاینا.من منتظرتون میمونم.
مرسی

اره دوس خوبم منم شاید یک قانون شکن نامرد بودم ...! داستانی که گذاشته بودی رو دوست داشتم ولی حوب گفتم تلح تموم شد . ممنون که اومدی چشم همیشه سر میزنم

نسیم جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:14 http://nasim42.blogsky.com

من هم پنجره رو دوست ندارم دلم نمی خواد اتاقم آسمان رو ببینه نمی خوام روز ها زود شب بشن
واقعا اتاقم آسمان رو نمی بینه
لینکتون کردم

مانا باشید

فگر قشنگیه ... ممنون که لینکم کردی . منم شمژا رو بین دوستان قرار دادم

تبسم شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 00:27

فراموش شدیم رفت!

شیو ا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:31 http://shabe-man.blogsky.com

سلام نوید جان
ای بابا اینا چی بود نوشتی نه من که نوشته بودم اینترنت ندارم
این اینترنت هوشمندم که سرعتش پایینه
مرسی که بهم سر زدی
موفق تبشی بای

اجادسا یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 http://ajadesa.blogsky.com

سلام

وبلاگ ماهی سیاه کوچولو به روز شد با یه آپ از خدا من خدا را دیدم

منتظر حضور سبزت هستم

موفق و سبز و شاد باشی نوید جان

رامین دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 13:58 http://www.madlen.blogsky.com

اون بالا سلام نکرده بودم :دی
خوبی? خوبم . مرسی D:
نه آپ میکنی نه چیزیا!
آپ کن . دلمان پوسید
موفق و شاد و شنگول باشی
برام هم دعا کن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد