قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

قانون شکن

عاشقانه هhttp://www.blogsky.com/cp/weblog/PublishedPosts.bs?rnd=3Tex6fz5WCHY2KCvtPOOWELRsWn5WPgO7Qz8XEW1ای کم رنگ من

امشب

امشب نه دلم گرفته است و نه می گرید . نگران هم نیست ، لازم نیست دعوی نگرانیش را داشته باشی . امشب  ،  دلم می خواهد در لابه لای ورق های سنگین دفترهای خاطراتم ، به دنبالت بگردد . در خاطرات گذشته به یاد روزهایی که خیلی زود شب می شد و شب هایی که با دردسر به سحر می رسید ، به یاد عشوه هایی  که در دیده ی مجنون زیبا به نظر می آمد . دلم می خواهد به دنبالت بگردد امشب ، این بار نه در چین ِ جبین خاطره ها ، نه در غم و غصه و تنهایی ها و نه در انتظارهای  بی سوار ، این بار در خاطراتی که دیگر تکرار نمی شوند . در عشقی که  ، مانند همه عشقها زمینی بود . و شاید زمینی تر از آن که ارزش دوباره تکرار شدن را داشته باشد .

انتظار شاید از آن روز تا این شب برایم معنای دیگری داشت ، امشب ، شب مهمی به نظر می رسد . فکرهایی به سرم می زند که هر شب به آن ها فکر می کنم !

امشب وقت عمل است و کاری بایست که اینگونه نتوان پیش برد . به هر حال چند وقتی می شود که بیهوده زانوی غم بر انتظار آن کسی گرفته ام که آنگونه هم فکرم را مشغول خود کرده بود،  عاشق شیدایش نبودم .




 ترجمه شعر :  آن صبحی که به تنهایی از خواب بیدار میشوی و کلمه دوستت دارم را نمی گویی ، خیلی زیباست ، اگر واقعا دیگر او را دوست نداشته باشی ...


پ . ن : روز آغاز سال نوی میلادی ،  روز خاصی برای من نبود ، با این وجود  بهترین ها رو برای تک تک شما آرزو دارم .

نظرات 2 + ارسال نظر
پسر اریایی سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:48 http://mikhahammitavanam.blogsky.com/

سلام نوید جان من لینک تورو میذارم تو هم لینکم رو با اسم (افکار یک پسر آریایی)
لینکم رو بذار
موفق باشی

کامی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:16 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
پست امشب محشر بود
اره راست گفتی ولی من از انتظار خیلی بدم میاد
شده بعضی از شبا برای من هم خیلی زیبا و خاطره انگیز بوده
پیش ما بییییییییییییییییییییییییییا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد